کد خبر: 187453755
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در ایام دهه کرامت جشن های و برنامه های مختلفی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

حمیدرضا ناهیدی فرد، سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان  به جشن های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: جشن های دهه کرامت از 24 تیر تا سوم مرداد ماه در مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کانونهای مساجد در این دهه برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می کنند، افزود:  این برنامه ها به صورت برگزاری جشن های مختلف همراه با مولودی خوانی ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، دعوت از سخنرانان برجسته ، دعوت از دخترانی که تحت پوشش بهزیست هستند و دادان هدیه به آنها، برگزاری نمایش با موضوع آسیبهای دوستی های خیابانی از برخی برنامه های اجرایی است.

 

وی افزود: برگزاری مراسم دختران آسمانی، همایش پیاده رویی، مسابقه دلنوشته در ارتباط با زندگی حضرت معصومه(س)  و امام رضا(ع) و  برگزاری نشست های مختلف در حوزه سبک زندگی  از دیگر برنامه های اجرایی است.

 

سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ عروسک قشنگ من به همت کانون شهید دستغیب همدان و مراسم دختران آسمانی از برنامه های اجرایی در این ایام است.

 

ناهیدی فرد بیان کرد: دهه کرامت  فرصت مناسبی در جهت ترویج  و نشرارزش های ناب اسلامی و دینی به نسل جوان است.

 

پایان پیام/89

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین